Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de manier waarop u door mij behandeld bent, dan hoop ik dat u daarover met mij in gesprek gaat. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de klachtfunctionaris van de beroepsorganisatie waarbij ik ben aangesloten (NVST). Te weten "Quasir" en de geschilleninstantie "Stichting Zorggeschil".
Zodra de klachtfunctionaris uw klacht heeft ontvangen, informeert deze u over de verdere procedure.
Bij de tuchtcolleges kunt u alleen klagen over situaties die onder de tuchtnormen(beroepscodes) binnen de complementaire zorg vallen. In bijna alle gevallen betreft het hier de beroepscode van RBCZ/TC en de beroepscode van de beroepsorganisatie waarbij ik ben aangesloten; NVST.
Het stappenplan bij een klacht:
1. ga in gesprek met uw therapeut;
2. indien stap 1 geen oplossing biedt, kunt u de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen via administratie@nvst.nl ;
3. indien stap 2 geen oplossing biedt kunt u Stichting Zorggeschil inschakelen, dit gaat via de klachtenfunctionaris.
30 mei 2020 - Inmiddels mag ik sinds 3 weken weer volop aan het werk na 8 weken `geheelonthouding`. Wat heb ik mijn clienten ontzettend gemist. Het geven van de broodnodige ontspanning, de spieren flink of juist... lees verder »
8 april 2020 - Sinds maandag 16 maart is Praktijk PrimaVera gesloten vanwege de uitbraak van het Coronavirus. De voorzorgsmaatregelen, onder andere 1,5 meter afstand van elkaar, is niet haalbaar in mijn praktijk.... lees verder »